Ooops. :O

Varken jag eller Linn har kommit ihåg denna blogg. Men nu bloggar noa :) I dag så har jag inte hittat på så mycket. Har mest tagit det lungt o så. Skulle på konstsimmet nu men den blev inställt.  Har precis ätit. -.-' Jag är lite lam. Vi har något träd utanför köket, så jag bara: Jag kommer i håg när vi satte upp fjädrar i trädet. Då nådde inte jag till toppen, men det gjorde Theo. HAHAHA. Sedan mamma och Theo bara: jaha, och?
Noa: Ehmm, ja, det var det jag skulle säga! Theo och mamma: Jaha, ok.
Jag kan vara lite seg. :O Just nu håller jag liksom på att kaxa mot en 96:a :O jah är cool :D 

JONTEN säger:
du menar fjortisar ?

~ NoOoa' ♥ säger:

Känner du sådanna?

JONTEN säger:
jag pratar väll med en nu va

~ NoOoa' ♥ säger:

Nej, jag är inte fjortis, bara svensk.

JONTEN säger:
svensk kan åxo vara fjortis

~ NoOoa' ♥ säger:
Menar du allvar?

JONTEN säger:
ja

~ NoOoa'♥ säger:
Serriöst?
+++ Väl stavas med ett L inte 2
Bara så du vet.

JONTEN säger:
aa tack nu vet jag

~ NoOoa' ♥ säger:

Va bra, att jag som är ungre kan lära dig det.

JONTEN säger:
aa

lyssnar du på ditt hjärta

?

 

JONTEN har precis skickat dig en vibb.

 

JONTEN har precis skickat dig en vibb.

 

~ NoOoa' ♥ säger:
Japp, det är det jag lyssnar till

Du har precis skickat en vibb.

JONTEN säger:
okej inte jag jag lyssnar på musik

~ NoOoa' ♥ säger:
VA?
Gör du?

JONTEN säger:
musik

~ NoOoa' ♥ säger:

Ojj? coolt eller?

JONTEN säger:
va ?
nej det är inte så coolt och lyssna på musik

~ NoOoa' ♥ säger:
Ok,

JONTEN säger:
vad ok

~ NoOoa' ♥ säger:

Men guud, Det betyder "okej" .

JONTEN säger:
vems gud ?

~ NoOoa'♥ säger:
Min

JONTEN säger:
är jag din gud?

~ NoOoa'♥ säger:

Nejj, jag är gud och du är flint skallig. -.-'

Haha, han var lite trög. :O Mne ska sticka till Lollo.
Ha en bra dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0