Lördag.

Hejj hejj.
Bara för att detta är mitt första inlägg så tänkte
jag att ni kanske skulle lära känna mig bättre.
Lite kort om mig:

Namn: Noa
Ålder: 11, snart 12.

Klädstil:
Dagens outfit: En jeans-tigihts, svart linne, och ett rosa linne.
Din klädstil: Det varierar.
Du gillar: Sköna kläder -med elr utan tryck- helst tights och en längre tröjja.'
Färg: Svart, vitt, rosa, blått, grönt, alla möjliga färger!

Jag ser ut så här:
Uppsatt eller nersläppt hår: Det beror på, men helst nersläppt.
Hårfärg: Blont.
Ögon färg: Blåa.
Smink: Lite ögonskugga.

Vilket eller:

[xx] Dator eller TV []
[] Hund eller katt.  [xxx]
[x] Mascara eller ögonskugga []
[x]  Bilddagboken eller facebook []
[] Kamera eller mobil [x]

Så nu vet ni lite om mig. Och om Linn.
Om ni vill veta mer om oss så får ni väl följa bloggen? ;)
Ha en fin dag.
/Noa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0