Linns lördag

Godkväll!

Ska berätta lite om min dag:


Först vaknade jag och bestämde att love och alex skulle komma hit,
de åkte bussen och de råkade missa den andra bussen så jag och pappa,
hämtade de. när vi kom hem bestämde vi att vi skulle cykla till stadsparken,
men vi hade inte tillräckligt mycket cykelhjälmar, så typiskt. så mamma&pappa
körde oss, tack! (a) när vi kom till stadsparken så lämnade vi pengar , HAHA!
ne, men vi gick i genom en sak och flummade. sen gick vi till ankorna och kollade,
vi gick in där man inte fick :s men vi visste inte det först , hehe. oså gick vi till lekparken,
och gungade, körde datten och gungade i kenesgungan. sen blev vi ganska trötta,
så vi gick och köpte glass, sen skulle vi gå ner till ett berg/stup som var 1000 meter högt typ :o
men jag och love gick ner för en stig och alex försökte gå ner för berget men det var en massa taggbuskar,
så han kom tillbaka till oss, och så sprang vi ner på stigen och jag tappade min glass och det var allt kvar :(
men jag kunde äta den ändå :D oså när vi kom ner såg vi att vi skulle dött om vi gick ner för berget.. smart.
oså gick vi upp för en brant backe igen oså gungade vi i kenesgungan sen åkte vi hem, åt och var ute sen kom olle&annelie och vi fikade sen åkte de hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0