En vecka sedan? (h)'

Neeeeejmeeen tjjjeeeeeeeena :D Noa här'
Jag ringde till Madde vid kl 10 (?), så vi har varit till kl.16.30. Vi cyklade till Rosen. Där köpte vi en daim för 10 kr. cyklade dit 2/3 gånger. Sedan skulle vi cykla upp till Rosen igen och möta Lollo. Men vi träffade henne på vägen, så vi cyklade inte till Rosen igen. Det hade varit jobbigt. ;)
Sedan har vi solat lite och så, det har varit grymt varmt i dag! Man orkar knappt inte vara ute. Eller joo. HA-HA. Jag är lam i kväll.  Såå om ni inte vill höra massvis med skämt så ska jag nog hmmm, vet inte vad jag ska göra. ;jj
Bara för att ni har varit så snälla så får ni en ny redigerad bild. Vist är jag snäll? ;dd



Ska ta och kolla klart på filmen. Ha det bra.
/ Noa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0